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MessaggioInviato: venerdì 13 maggio 2011, 21:25
da liuke
Wellcome dear!!!

I did not think were so restrictive in serbia[:I]
so,I like your panda!:wink:

MessaggioInviato: venerdì 13 maggio 2011, 21:41
da rele
Grazie a tutti:)

MessaggioInviato: venerdì 13 maggio 2011, 21:55
da liuke
stay with us!
thank you for visiting us:)
enjoy the P4x4 forum :wink:

MessaggioInviato: sabato 14 maggio 2011, 21:13
da rele
What do you think?
Wheels in white or genuine look?
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/560/picture1xs.png/:1lgw1cf8][img:1lgw1cf8]http://img560.imageshack.us/img560/2738/picture1xs.th.png[/img:1lgw1cf8][/url:1lgw1cf8]

Uploaded with [url=http://imageshack.us:1lgw1cf8]ImageShack.us[/url:1lgw1cf8]

MessaggioInviato: sabato 14 maggio 2011, 21:14
da Serto
white:P:P:P:P

MessaggioInviato: domenica 22 maggio 2011, 9:31
da paolo369
Ciao, complimenti per le foto e per le 2 Panda. :wink:

MessaggioInviato: domenica 22 maggio 2011, 12:12
da liuke
Good morning fiat lover:D(fiataro e'intraducibile...)
I like so much white!!!:wink:always white!!!:D[^]

MessaggioInviato: domenica 22 maggio 2011, 21:09
da rele
Ciao Paolo,grazie.
Decision was made!
White:D
First step with alloys done-all old paint removed from them with paint remover(acid).
Next step is to weld on some missing aluminum on the edges.
Last week I did big service on van panda and also I did head gasket change.
Head is down for 1mm[8D],little polishing on few places,new gasket,new h2o pump,new thermostat,new rubber gasket,new belts,new tensioner....
Now van is working great and goes much better.
Next is 4-2-1 exhaust manifold

MessaggioInviato: domenica 22 maggio 2011, 22:59
da liuke
now translate:wink::
Primo passo fatto,tutta la vernice vecchia rimossa con sverniciatore. Il passo successivo è quello di saldare su alcuni punti alluminio mancante sui bordi.
La settimana scorsa ho fatto il tagliando alla Panda Van e anche ho fatto cambiare la guarnizione della testa.
Testa ribassata di 1mm, lucidatura..., guarnizione nuova, nuova pompa h2o, nuovo termostato, guarnizione in gomma nuova, cinghie nuove, nuovo tenditore ....
Ora van va molto meglio.
Prossimo passo collettore di scarico 4-2-1..

Bye

MessaggioInviato: domenica 12 giugno 2011, 23:16
da rele
Hello all:)
Grazie liuke for translation.
I have a few questions?
Since I done head on van panda she is going much better(up to 4500 rpm) but do not like hi revs.
Now I have a tuning worm and my question is what to do next?
My thoughts are next
-better camshaft,what do you recommend
-harder valve springs
-make 4-2-1 exhaust
-maybe some bigger throttle body-which one is the easiest to fit
-some more open air intake,k&n...

MessaggioInviato: lunedì 13 giugno 2011, 1:02
da zioreginaldo7
Welcome to the club rele !!!

MessaggioInviato: martedì 12 luglio 2011, 23:11
da rele
Hello all.
Little update
Back part,drivers door,both front wings painted,bumpers welded and few things done in last couple of days.
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MessaggioInviato: martedì 12 luglio 2011, 23:21
da rele
And a few more during the job.

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MessaggioInviato: martedì 12 luglio 2011, 23:24
da rele
O yes,and here is two more to confirm that 4x2 is not that bad:D

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MessaggioInviato: domenica 31 luglio 2011, 10:14
da Augusto
Congratulations, great job and your panda is really nice [^]:wink: